onsdag den 13. april 2016

DET SKAL FEJRES !!

(Jeg har lånt billedet i vores egen webshop,
det er selvfølgelig også noget vi forhandler). Garder med skillehus fra Friisenborg


     
Jubiiiii .........jeg har fået job igen - endelig lykkedes det :-) jeg er kiste glad og har smilet helt op til begge ører. Min første arbejdsdag er den 15 april... det er i dag - og starter jeg lige med at holde første arbejdsdag fri..... ja, det lyder nok lidt mærkeligt, at jeg holder fri på min første arbejdsdag, med det har været planlagt længe (jeg har været i praktik på stedet i 5 måneder først).
Jeg skal en tur til Frederiksberg. Min datter og svigersøn og de to mormor banditter, skal plages med mig i weekenden og når jeg nu er i Hovedstaden, så skal jeg også lige besøge en min skoleveninde Kirsten fra folkeskolen i Højslev (ved Skive).
Selvom jeg er barnefødt lidt udenfor Holbæk, så er jeg altså Midtjyde, det er jo her jeg har trådt mine barnesko, fra 4-års alderen og her bliver jeg sikkert også resten af livet, hvis der ikke dukker et spændende sted op.

Nå..............men jobbet jeg har fået, er i en skøn gårdbutik lidt udenfor Karup, ca. 5 km fra Karup lufthavn, vi handler med det lækreste brugskunst, lidt tøj og tørklæder, masser af smukke smykker og lækre kalveskinds tasker.
Jeg er ansat, blandt andet som fotograf og tekst forfatter (ja og så lige alt det andet, som lige skal ordnes), det hele er til vores webshop, som vi skal have stablet på benene, det er vi også meget godt igen med, men alting kan jo blive meget bedre og det skal vi også være, konkurrencen er jo kæmpe stor derude -
Vi har også den skønneste fysiske butik, som er et besøg værd. Gårdbutikken er jo, som sådan nogen er, med bjælker og buede lofter i en smuk sammensætning af gammelt og nyt. Desværre er det slet ikke alle vores ting, vi har i webshoppen endnu, men tro mig - det kommer de :-).

Nu må jeg hellere udløse spændingen og vise jer hvor min pind er -
Det er såmænd her Butik Lundager (Klik på butikkens navn og i kommer ind på vores hjemmeside).

Jeg mangler stadigvæk, at få taget mange billeder af de nye varer, og få udskiftet de gamle fotos med nye........ ting tager tid - mange ting tager lang tid :-). Jeg er jo fleksjobber og har ikke så mange timer.
MEN jeg har til fået mit drømme job, det her er altså lige mig, så kan det da ikke blive meget bedre :-), jeg glæder mig til at møde på jobbet hver morgen - (eller rettere sagt, de tre gange i ugen jeg skal på job)

o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o



Den dag papirerne blev underskrevet, tog jeg et lille smut på shopping inden jeg kørte hjem.

Jeg kunne ikke stå for, det her skønne armbånd fra butik Maria og synes den var lidt sjov, så det var en lille gave til mig selv, fordi jeg har fået job - det skulle fejres :-)


Det ligner meget naturtro lakridskonfekt, men det er fimo peler.
Jeg er spændt på hvad børnebørnene siger til den, når de ser den.


Rigtig god weekend til alle i skønne mennesker.



2 kommentarer:

  1. Hej Jette.
    Tillykke med drømmejobbet 🇩🇰🇩🇰🇩🇰
    Det er jo også guld de får.

    Håber du får en skøn weekend i Kbh sammen med din datter og familie.

    Knus Bente 👍👏😊😋

    SvarSlet
  2. Hej Bente
    Tak for dine søde ord 😘.
    Du kan tro jeg hygger mig i København 😄👫 👨‍👩‍👧‍👦
    Knus Jette

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette