mandag den 21. oktober 2013

Min første fotobog og en ny Give away





Jeg blev kontaktet af Cewe fotobog, http://www.onlinefotoservice.dk/ de havde kikket på min blog, synes godt om mine billeder og de spurgte om jeg havde lyst til at lave en produktanmeldelse.
Har faktisk tænkt på det flere gange - det kunne være sjovt, at forevige nogen af min billeder i en fotobog, så jeg sagde straks JA TAK.

Bogen er blevet en blanding af billeder fra mine album, men mest blomster. Jeg legede lidt med de forskellige layout, nu havde jeg jo chancen for at prøve de forskellige ting af, hvis jeg ville lave flere bøger, så kunne jeg måske bedre forestille mig hvordan de ville blive.






Det tog det meste af dagen, at lave bogen, hold da op hvor jeg synes det var svært at finde ud af. Jeg havde en del e-mail korrespondance men en medarbejder på Cewe, hun var rigtig sød og hjælpsom og god til at forklare mig hvad jeg skulle gøre, hun svarede hurtig tilbage.
Da jeg endelig fandt ud af hvordan det hele fungerede, så var det egentlig meget nemt og det gik hurtig derefter.
Jeg synes selv, at det blev en rigtig flot bog på 26 sider :-).

Et link til den fotobog jeg har lavet
http://www.onlinefotoservice.dk/cewe-fotobog/stor.html






Jeg har fået lov til at udlodde en fotobog til én af mine læsere (i får ikke min bog, men én i laver med jeres egne billeder).

Det eneste i skal gøre er, at være fast læser på min blog og så skal i lige skriv en kommentar, husk at skrive din mail adr. på.

I må meget gerne sprede budskabet og brug gerne mit billede :-)

Jeg vil trække en vinder den 3. november.

Håber i alle har nydt efterårs ferien.

Jette


33 kommentarer:

  1. Det er dejligt at have en bog at bladre i. Jeg har selv fået lavet 5 blogbøger. De indeholde både tekst og billeder med alt hvad jeg har vist på min blog, siden jeg startede med at blogge for 3½ år siden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtig godt, at bladre i en bog med ens egne billeder :-) jeg har ikke nogen tekst i, det er kun fotos :-) Kh

      Slet
  2. Er lige blevet gift og ville elske at lave en bog med de bedste billeder fra vores store dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med brylluppet, jeg håber i havde en dejlig dag. Ja så ville det jo være skønt, at kunne forevige sine dejlige minder i en fotobog :-) Kh

      Slet
  3. Jeg vil meget gerne deltage.
    Jeg har lånt dit ene billede, og delt den i min sidebar(:
    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi Shop Cici's give away, som jeg står for.
    Man kan vinde 5 neglelakker(:

    http://shopcici.blogspot.dk/2013/10/vores-frste-give-away.html

    Min egen blog: www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt Heidi :-) du er med i lodtrækningen :-) Kh

      Slet
  4. Jeg vil super gerne deltage, har du forresten ser min giveaway?

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er med, jeg kikker lige på din give away :-) Kh

      Slet
  5. Skøn konkurrence :-) Jeg vil gerne være med. Følger dig på Bloglovin.

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Er nu fast læser via GFC... x'er fingre for, jeg vinder
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Pia, jeg krydser også fingre :-) Kh

      Slet
  7. SKØN konkurrence! Jeg følger dig på bloglovin :)
    Linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  8. Tillykke og hvor er din fotobog blevet smuk, Jette! Jeg har aldrig selv prøvet, men har meget tit tænkt på det. Kh
    huskebloggen@gmail.com

    SvarSlet
  9. Tak Madame, du er nu med i lodtrækningen :-) Kh

    SvarSlet
  10. Hej jette.
    Tillykke med det flotte resultat.
    Et virkeligt flot arbejde du har lavet Jette. Det kan du kun være stolt af.
    busk46@gmail.com

    Knus Bente.

    SvarSlet
  11. Tak Bente, jeg er også glad for den, du er med i lodtrækningen :-) Kh

    SvarSlet
  12. Wow mor, sikken en fin bog. Nu har jeg hørt rigtig meget om den, så glæder mig til at se den " in real life" :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det min pige, jeg glæder mig også til at vise dig den :-)
      Knus

      Slet
  13. Ja jeg er med ;O) ville nu helst have vundet én af dine bøger, hvis jeg er så heldig at vinde. Du tager så smukke billeder, så kan godt forstå, hvis de fandt frem til dig Jette. Hvis jeg vinder, vil jeg lave en bog med billeder fra vores sølvbryllup.
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle for de rosende ord :-) - du er med :-) det var da en rigtig god idé at lave en bog med jeres sølvbryllups billeder, det er jo et minde for livet :-) Kh

      Slet
  14. Din fotobog er blevet så flot. Tror ikke jeg kan fylde den med helt så smukke billeder som dine, men jeg vil gerne være med alligevel :)
    aslaug64@gmail.com

    SvarSlet
  15. Tak Aslaug :-)) du er også med - jeg tror sagtens du kan finde smukke billeder i dit album, og måske du kan lave en med alt dit flotte håndarbejde, det er så flot det du laver :-) Kh

    SvarSlet
  16. Det ville være en perfekt 50 års fødselsdags gave til mig far, med billedere fra vores Londons tur fra i år! (:

    Knus
    Zofia Bodi
    hvidesko@hotmail.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  17. Kære Zofia, ja det ville være en god gave til din far :-) så du er med i lodtrækningen :-) kh

    SvarSlet
  18. Woop - hopper klart med her!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg har en helt klar idé om en julegave hvos jeg vinder den bog: dokumentation af et 10 årigt venskab med min veninde. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da en rigtig god idé til en fotobog, du er med Susie :-) Kh

      Slet
  20. Hej

    Det ser ud til at være en skøn fotobog du har fået lavet, jeg er også stor fan a fotobøger. Du skriver at du havde nogen problemer med softwaren, hvad var det som var svært? Jeg kender kun softwaren fra Pixum, men det tog også lidt id at finde ud af, men nu syntes jeg det er rigtig nemt og godt.

    Mvh

    Tina

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette