søndag den 31. marts 2013

Hæklede ugler


Vil lige vise jer et par hæklede ugler..........
Min datter havde spurgt om jeg ville hækle en ugle til hende, hun skulle bruge den til en gave, til hendes veninde (den mørke grønne) og det ville jeg selvfølgelig gerne.

Og som sædvanlig skete der det, som altid sker når jeg hækler en ny ting, jeg har ikke lyst til at skille mig af med det, så jeg måtte hækle én til mig selv også (den lyse grønne)




her er alle dele hæklet og klar til at sy sammen :-)





8 kommentarer:

  1. Hvor er de søde - du er fantastisk til håndarbejde! Jeg kan godt forstå, du måtte have en selv.
    KH og god påskedag!

    SvarSlet
  2. Ja de er så søde - og tak :-)

    God påskedag til dig også :-) KH

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå der måtte to til, for de er bare så søde. Tillykke med din nye bjælke ;O) men hvad med én hvor du evt. lagde nogle af dine flotte billeder ind ? ....bare et lille forslag. Rigtig god 1. april til dig. Kh

    SvarSlet
  4. Tak Helle - og tak for hjælpen med bjælken :-) ja det var da et godt forslag med en foto knap :-) jeg har også tænkt på en DIY, men det tænker jeg lige over endnu :-)
    God 1. april til dig også :-) KH

    SvarSlet
  5. Sikke søde ugle-børn, de skal nok vække begejstring hos veninden....

    SvarSlet
  6. Ej hvor er de bare fine, hvor har du opskriften fra .....hvis man må være så fræk og spørge.
    Mange Hilsner fra Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt mønsteret i Grønhøj garn, den er fra Hjertegarn.
      http://www.strikkenyheder.dk/product.asp?product=2205
      Uglerne er i 3 størrelser :-)

      Hilsen Jette

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette