lørdag den 9. august 2008

Årets Foto



Billedet er taget den dag min søn Nicolas blev student d. 24-6 2008.
jeg synes, at billedet er lidt specielt, en forvirring af mennesker.
Fokus og skarphed på den målrettede og stolte student på vej ud i livet, med rygsækken fyldt med nye erfaringer. Han går i sin egen verden ænser ikke hvad der sker omkring ham.
Bagved hænger et flot maleri, hvor man kan se to personer der står, som om de fotografere begivenheden.
I forgrunden ses det meste af familien, lidt sløret og ikke bevidste om at billedet blev taget.
Hele den sammensurium, af mennesker forskellige steder i deres liv, synes jeg gør billedet til noget særligt.
(min svigerdatter bliver ikke særlig stolt af mig, når hun ser dette billede af sig selv, men jeg håber hun bære over med mig).






1 kommentar:

  1. Jeg synes helt bestemt billedet har nogle fine kvaliteter og dimensioner.

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette