søndag den 13. april 2014

Rigtig god påske


Påsken lurer lige om hjørnet og mange af jer skal sikkert til div. påskefrokoster og familiehygge :-)
Jeg har ikke helt styr på mine planer endnu, men jeg ved dog at jeg skal på arbejde Skærtorsdag, der har vi åbent i Galleriet.

Jeg vil lige vise jer en bordløber jeg har syet for en del år siden. jeg har applikeret rigtig meget for en del år tilbage, det er noget jeg synes rigtig godt om, og det er ved at blive morderne på ny, så måske jeg skal finde den hobby frem igen.
På min bordløber er hønen, kyllingerne og æggene syet i begge ender af løberen og jeg har broderet franske knuder for at pynte.




Rigtig god påske

Kærlig hilsen
Jette


4 kommentarer:

  1. Den er vel nok yndig, Jette - du er fantastisk til håndarbejde :-) Rigtig god påske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Madame, :-) God påske til dig også :-) Kh

      Slet
  2. Jeg har broderet og syet meget, men har faktisk aldrig applikeret. Tag du bare det håndarbejde op igen. Det ville være synd at alle de gamle håndarbejdsfærdigheder ikke bliver videregivet til næste generation. Der er ikke mange af vores børns generation, der kan sådan noget.
    Rigtig god påske til dig også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skulle prøve at applikere Pia, det er et rigtig dejlig stykke håndarbejde, at sidde og nusse med.
      I dag kom min yngste svigerdatter, hun ville gerne have lidt hjælp, til at sy en jakke til datteren og hun ville gerne have en applikation på ryggen, (hun valgte selv motivet) jeg blev så glad og gik straks igang. Det blev rigtig pænt og hun var glad :-) God påske til dig også :-) Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette