tirsdag den 7. oktober 2014

Jeg har en drøm




Jeg vil lige gøre lidt reklame for min anden blog, den kalder jeg

 Loppe Divaen, det er der jeg sælger ud af mit hjem. indimellem rydder jeg op i skabe og skuffer samt mit pultekammer. Jeg elsker at gå på loppemarkeder og i genbrugsbutikker, men nogen gange får jeg for meget samlet sammen, så hverken skabe eller skuffer kan lukkes - derfor er jeg nød til at skille mig af  med noget af mit GULD igen,

(til min store ærgelse)...... men det kan ikke nytte nogethvis jeg også selv skal kunne være i lejligheden.

Jeg har også to flittige hænder, som ikke kan holde sig i ro og jeg kan jo ikke selv (eller familien, selvom den er stor efterhånden) bruge det hele, derfor vil jeg gerne dele med jer.

Jeg havde lavet en stor fejl som nu er rettet, ingen kunne skrive i kommentar feltet, men det kan i nu.

Klik på ordet Loppe Divaen i teksten foroven, så kammer i automatisk derind i mit lille loppe univers.
Der vil løbene blive tilført flere ting, som jeg kommer ind i gemmerne (jeg har meget endnu, men det kræver også tid at få det hele fotograferet og ind på blokken), så hav tålmodighed og kik tit forbi, så er det nyt at finde:-).


Jeg er ret vild med Panfløjte og vil derfor dele et lille klip med jer.


Overskriften har ikke så meget med indlægget at gøre, men jeg har en drøm om, at få ryddet op uden at smide det hele væk.... der må da være nogen der kan genbruge tingene.

Ha´ en rigtig dejlig tirsdag aften ;-)


4 kommentarer:

  1. Jeg må straks ikke og kigge Jette ;O)

    SvarSlet
  2. Jeg kigger også straks ind, Jette :-) Elsker jo den slags lige som dig! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør du bare det Madame :-), ja den lidenskab deler vi med rigtig mange :-) Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette