søndag den 23. november 2014

Julekort ...... eget design


Starten på min drøm er gået i opfyldelse.

I mange år har jeg haft en drøm, om at lave en postkort produktion. Nu har jeg taget springet og prøver min lidt frem. Jeg tegner en del og fotograferer endnu mere. Alle de billeder der bliver ud af det, vil jeg jo gerne vise frem. I skuffen samler de jo bare støv.

Jeg har tegnet 4 julekort i år og fået dem trykt i et lille oplag, i to størrelser, samt "Til og fra" kort til julegaverne. ( jeg skal jo lige prøve om det er noget, inden jeg tør satse stort).
Hvis i er interesseret, kan i godt købe noget af dem, indtil mit lille lager slipper op, de er alle pakket enkeltvis med kuvert :-).

Alle julekortene er dobbelte, så der er plads til en rigtig god og hyggelig julehilsen.





Det store julekort er 15x20cm koster 20,-
Det lille julekort er 10x15cm koster 15,-
Til og fra kort 6 stk. for 12,-





12 kommentarer:

  1. Hvor er de yndige, Jette - sikke en god idé at du bruger dine kunstneriske evner på denne måde! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame :-) ja, jeg har jo tit snakket om det, så nu skulle det prøves af :-) kh

      Slet
  2. Er der noget du IKKE kan ;) De er rigtig søde. Knus fra Irma

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Irma :-) ja der er meget jeg ikke kan, men det røber jeg ikke :-) Knus herfra

      Slet
  3. Så smukke de er blevet. Tror ikke du ved hvor dygtig du er. Du er til evig inspiration for os andre. Jeg er så glad for at kende dig. Knus Bente.😍😜😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente det var sødt sagt :-). Er da glad for at kunne inspirere andre, jeg bliver jo også selv inspireret af at se hvad andre laver :-). Kh

      Slet
  4. De er rigtigt smukke, de julekort. Jeg laver også selv mine julekort, men sælger ikke af dem. Jeg håber du får gang i forretningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia :-). Ja du er også selv meget kreativ og kan alting :-) har du haft dine julekort på bloggen, så vi kan se dem?? :-) Kh

      Slet
  5. Dine julekort er rigtig søde og det er fint med det sort/hvide tilsat lidt julerødt :)
    Ønsker dig et godt salg :)

    SvarSlet
  6. Tak Aslaug, de får også mange roser rundt omkring :-). Men folk skriver desværre ikke så mange julekort mere :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det har du ret i, men det er en skam for det er nu ikke det samme som en hilsen på facebook eller en mail

      Slet
    2. Nej det er rigtigt, det er altså dejlig med en håndskreven brev eller kort :-)

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette