mandag den 21. januar 2013

Rettelse.................. eller tillæg.


Jeg har en lille rettelse til mit indlæg om Hortensia......... min datter siger, at for hende gav den ingen mening, det forstår jeg ikke, men jeg kan godt se det, når hun forklarede mig hvorfor !! OG måske er der andre som har læst det, der heller ikke forstod hvad jeg fablede om....... sorry :-) nogen gange er det ikke altid de tanker jeg har inde i hovedet, der kommer retmæssig ud :-)

Hun har nemlig ikke hørt i medierne, at folk blev bestjålet...... Jeg har set det i nyhederne på TV, billeder af hvordan Hortensia buske er blevet kraftig beskåret af fremmede, som er gået ind i haverne, nogen steder hvor de har store buske, er der blevet fjernet op til 100 grene....... så kan der ikke være meget tilbage af den busk.
Jeg ved ikke om det er stilnet lidt af, har ikke hørt noget siden sidst jeg skrev om det.

Jeg håber det nu giver mening for alle :-)




Ha´ en dejlig mandag

Kærlig hilsen Jette



4 kommentarer:

  1. Jo, nu giver det bestemt mening - jeg havde ikke læst eller hørt om det i medierne. Men jeg begriber ikke, hvad der får folk til at stjæle 100 hortensiagrene.
    Ha´ en dejlig mandag!

    SvarSlet
  2. Det lyder godt Madame, jeg havde ikke lige tænkt på, at ikke alle havde set det på tv :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har læst din undren over de forsvundne Hortensiaer. I avisen har der også været omtale og undren over hvem der kan bruge dem. Det viser sig vist at være rådyr, som er TYVENE!
    Hilsen Egtvedpigen

    SvarSlet
  4. Okay, det har jeg slet ikke hørt, det er dog utrolig.
    Jeg kender flere her i Viborg der er blevet plyndret og de bor inde i byen, jeg troede ikke rådyr kom så tæt på.
    Tak for dit svar, det er jeg rigtig glad for, der er jo en forklaring på alting :-)
    hilsen Jette

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette