tirsdag den 25. marts 2014

Lidt mere kunstfoto


Jeg fandt lige disse billeder, som jeg har leget lidt med i photoshop for længe siden.
Jeg har hvis skrevet om det før, men jeg har en drøm, det er godt nok en gammel drøm - den må da snart skal føres ud i livet :-) Drømmen går ud på at lave en postkort produktion, eller måske hellere dobbelte kort, som kan bruges til enhver lejlighed ...... der er jo ikke så mange der sender postkort længere efter, at portoen er blevet så dyr.
Jeg ved godt det kan være svært at se det, men det er foto jeg har taget med mit kamera ude i naturen.... jeg mener at huske, det er nogen hvide svampe i skovbunden. I tror måske ikke det passer, men det er rent faktisk sandheden, det er det, der gør dem sjove for mig :-)









Ps.. jeg ved ikke lige hvad der sker med farverne her på bloggen, men de to nederste billeder er meget grønne, det er altså sort på mine billeder

Jeg har dem i flere farver, de kommer i andre indlæg senere :-)




2 kommentarer:

  1. Dine billeder er vanvittig flotte, Jette, og jeg synes bestemt, du skal få dem trykt som kunstpostkort. Find nogle steder, hvor de sælger sådan nogle (fx Louisiana), og spørg om de er interesseret :-) Kh

    SvarSlet
  2. Tak for roserne Madame :-) Jeg har faktisk fundet et sted, hvor jeg kan få dem trykt, min blokkering er bare, hvordan får jeg dem solgt. - ja, jeg skulle måske bare gå rundt på disse steder og spørge :-) Kh

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette