onsdag den 7. maj 2014

Havens skønheder


I min have står de smukkeste træer og blomstre lige nu.


Den Japanske kirsebær og Tulipantræet.







Vi har Fotodage her i Viborg den næste uges tid, så der hænger fotos overalt i byen, bla. på Biblioteket, Viborg Rådhus, Vestas hallen, Viborg kunsthal, Borgerhuset Stationen, Gudenåhuset i Bjerringbro og på Regionshospitalet Viborg. Sidst nævnte (altså hospitalet) skal jeg og nogle stykke andre fra fotoklubben hænge fotos op i morgen aften. Det er medlemmer af fotoklubben - Fotorammenviborg.dk - som viser deres billeder (jeg er også medlem af klubben). 
Jeg lægge mine udstillede billeder på senere :-)

                                                                                                     Til Toppen




8 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig meget til at se dine billeder, Jette - du er en sand mester bag et kamera :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have madame, jeg kan jo kun sige i lige måde :-) Kh

      Slet
  2. Hej Jette
    Det er fine billeder, du har taget af tulipantræet- så yndefyldt fotograferet!
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak JetteMajken :-) Tulipantræet er så smuk, næsten helt majestætisk :-)
      Kh

      Slet
  3. Spændende ;O).... og godt at du får mulighed for at vise dine smukke billeder til andre. De fortjener at blive vist til rigtig mange. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, ja nu byder muligheden sig :-) Kh

      Slet
  4. Vi har for nogle år siden fældet vores japanske kirsebærtræ. Det glorde lidt ondt for der var så smukt, men det var sygt. Nu har naboen fået et tulipantræ, og så nyder vi synet af det i stedet.

    SvarSlet
  5. Det er to træer med smukke blomster. Ja, det er da ærgelig, at i måtte fælde træet. Men så er det jo godt at, naboen kan sørge for i har noget kønt at kikke på :-) god weekend :-) Kh

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette