fredag den 26. september 2014

Lidt nyt herfra


Jeg har ikke så meget energi for tiden og alligevel så går tiden rigtig hurtigt, men både noget og ingenting .......  Rigtig meget af tiden er gået i familiens skød, som jeg nyder rigtig meget, både når jeg passer børnebørnene og og når jeg har en sy pige dag med min yngste svigerdatter, Vi er ved at sy en ny Voksipose betræk til Nelli, vi har ikke noget mønster, så det bliver spændende, at se det færdige resultat.... men vi er enige om, at det bliver super godt.
Jeg har applikeret en sød lille elefant på forsiden og Sisse står for resten. Jeg skal nok vise billede af det færdige resultat når vi bliver færdige :-)
Jeg har også været en weekend i København hos tvillingerne, dem ser jeg jo ikke så meget som de andre børnebørn, så det er rart med et par dage til at nusse i :-).

Men her får i lige et billede jeg har taget i foråret på den gamle mølle ved Dollerup Bakker.


En plante flytter ind på møllen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette