torsdag den 16. januar 2014

Maleri og æblesmør


Jeg har et maleri stående, som faktisk var en malerprøve på forskellige teknikker. Jo mere jeg kikkede på det, jo mere kom jeg til at holde af det, men jeg synes der manglede noget alligevel. Så derfor tog jeg mine Posca tusser og begyndte at tegne lidt på det........... Ja nu kan i jo selv se resultatet, synes selv det blev helt godt, men jeg er meget i tvivl om det er helt færdig endnu, så jeg tegner måske videre på det. :-)


En bolle med hjemmelavet æblesmør, den er rigtig god :-) Opskriften på æblesmør finder i Her på siden "kager til kaffen"


Her er jeg lige begyndt at tegne og ved ikke helt hvad jeg vil med det :-)


De malede tern på dette lærred, er noget jeg har lavet for 6 år siden tror jeg og enten skulle det smides ud eller også ........ ja, godt spørgsmål - men jeg tog igen tussen frem og lidt pludselig opstod denne karakter.

Rigtig god torsdag derude :-)


6 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt, Jette - du er utroligt dygtig til at tegne og male! Det er dejligt at se. Kh

    SvarSlet
  2. Tak hvor er du sød Gitte :-) Jeg elsker når jeg kan få kreere noget nyt :-)

    SvarSlet
  3. Hej Jette.
    De bliver da rigtig fine , især det øverste.
    Det giver mig også inspiration til et af mine som jeg synes piftes op.

    Go`weekend til dig.
    knus Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente :-) ja, du kan jo prøve at tegne på dine malerier også, det er ret sjovt :-) Kh

      Slet
  4. Flotte malerier. Jeg siger også: "Specielt det øverste". Jeg glæder mig til at følge din blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente :-) glæder mig at du vil følge med på bloggen :-) Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette