mandag den 6. januar 2014

Amaryllis


Jeg har holdt en lang jule/nytårs pause fra bloggen, så nu må det være tid til at fortsætte :-). Starter det nye år med et billede af en smuk dame, som står i min vindueskarm.




Jeg synes egentlig, jeg fik en sød lille dekoration ud af en stor glas krukke, som jeg købte i genbrugsen og lidt pynte svampe, som jeg fandt i den store kasse med julepynt :-)
Nu er alt julepynten gemt væk, men de små svampe står der endnu. Der skal såmænd ikke så meget til, for at lave en anderledes dekoration til vindueskarmen.


6 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt, Jette - yndigt at du bruger d små svampe på den måde! Her er julepynten også gemt væk nu. Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak madame :-) Mathilde på 8 år som hjalp mig med at pynte til jul, synes også det var en rigtig god idé med de svampe :-). Det ser godt ud farmor, sagde hun :-) Kh

      Slet
  2. Håber du har haft en dejlig jul og et godt nytår. ;O)
    Hvor er den flot, og kan især godt lide at du har sat den over i en glaskrukke. Undrer mig over, hvordan du kan tage billedet i modlys, synes ikke rigtig jeg kan med mit kamera. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, jeg har haft en dejlig jul og er kommet godt ind i det nye år. Ja synes også at det ser godt ud i krukken.
      Jeg har også taget flere billeder, netop fordi modlyset drillede mig og de blev for mørke, jeg stiller lidt på kameraet..... prøver mig frem. Hvilket kamera har du fået, måske kan jeg give dig lidt fif, men jeg kender kun Canon, det er sådan en jeg har :-) Kh

      Slet
  3. Det ser rigtig smukt ud - og Amaryllis er en flot blomst. Forøvrigt en god idé at sætte Amaryllis i en stor glaskrukke, så vælter den ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente :-) ja det er en smuk blomst og den fik fire smukke af slagsen :-) lige præcis derfor jeg satte den i en stor krukke, så den ikke skulle vælte...... og så er jeg bare glad for, at det også ser smuk ud :-).
      velkommen som følger af min blog Bente Holst :-) Kh Jette

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette