mandag den 4. august 2014

Det grønne æble


På min ferie ved vestkysten, gik jeg forbi et æbleskrog som lå smidt på en cement klods. Nogen gange får jeg skøreste idéer og så skal det altså afprøves med det samme. - Jeg kunne lige se for mig hvordan billedet ville blive og jeg stillede kameraet på cementen klodsen og affyrrede et prøveskud ....... ej det var ikke helt godt, så om igen - men i fjerde skud lykkedes det og det blev som jeg havde forudset, Åh hver er det dejligt når det sker. 

Jeg kan godt li´ den slørede baggrund, det gør billedet rolig.







Hvad synes i om billederne?


4 kommentarer:

  1. Hej Jette
    Det sidste billede er vellykket!!. De horisontale linjer danner en dejlig ro om det runde æble- og skaber samtidig en kontrast!

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jettemajken :-) jamen jeg giver dig helt ret.... men min favorit er den øverste, den har mere kant synes jeg :-) men det er det, der er så spændende ved billeder, vi ser noget forskellig allesammen og det er rigtig godt. :-) Kh

      Slet
  2. Skøn idé, Jette - den tror jeg ikke, jeg selv ville være kommet på, men det er så flot :-) Jeg kan bedst lide det øverste :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame :-) ja, det er lige med at få idéen og føre det ud i livet, du må ned på knæ og prøve dig frem.- min favorit er også den øverste.:-) Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette