onsdag den 15. maj 2013

Hagesmæk med BADEAND og CUPCAKE .......... :-)


For et stykke tid siden, lavede min yngste svigerdatter og jeg et samarbejde, hun strikkede de to hagesmække og jeg hæklede - And og Cupcake - (pga. min slidgigt i fingrene, er jeg ikke så god til at strikke mere, jeg kan bedre hækle). Min datter havde bestilt disse to, som hun skulle bruge til en barselsgave .
Jeg kunne desværre ikke finde et mønster at hækle efter på nogen af delene, selv om jeg brugte rigtig meget tid på at google det, så jeg måtte lægge hovedet i blød og opfinde mønstrene selv. Mit barnebarn Sebastian havde foræret mig en gul badeand, som han havde lavet i Hama perler, den brugte jeg at kikke efter :-)

Jeg ærgre mig rigtig meget over, at jeg ikke skrev ned hvordan jeg gjorde, så jeg kunne videre bringe mønsteret hvis andre kunne bruge det. MEN hvis i kan tælle op efter dem jeg har lavet må i meget gerne det :-)









God fornøjelse

Jette




8 kommentarer:

  1. Jeg kan meddele, at de var en stor succes. Den vordende moder blev rørt til tåre.
    Igen tusind tak fordi du atter forvandler en af mine skøre tanker til en realitet.
    Din datter

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg da glad for at høre Christina, og er glad for at kunne hjælpe dig, det er jo det vi har familien til :-)og jeg ved det gælder den anden vej også.... glæder mig til du kommer til Jylland i aften :-)
      Knus fra din mor

      Slet
  2. Hvor er de yndige! Du er fantastisk til håndarbejde, Jette. Det er en rigtig god idé med hjemmelavede og personlige barselsgaver. KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Gitte, jeg er også lidt stolte af dem.
      Kh. Jette

      Slet
  3. De er godt nok flotte. Kan godt forstå de bragte lykke ;O)
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle - det er så dejlig når, at lave et stykke håndarbejde, der glæder andre.
      Kh. Jette

      Slet
  4. Ih - altså hvor er de søde :-)
    God weekend Jette <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte - og god weekend til dig også :-)
      Kh.

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette