fredag den 6. december 2013

Flere kalendergaver


3. - 4. -5. og 6. december´s  kalender gaver, Super lækre gaver jeg har fået :-)




Rigtig god Sne hvid weekend til alle. 


Jeg er på vej ud af døren, skal til bedsteforældre dag (julehygge) i dagplejen med Sif, hun er knap 2 år. I aften skal vi til julefrokost, så må vi se hvordan jeg har det i morgen, håber jeg har det nogenlunde, for godsejeren og jeg skal på H.C. Andersens julemarked i Odense http://www.hcajulemarked.dk/
Søndag skal jeg vi på barselvisit og senere på dagen skal vi til koncert med Nieghbours.  Se YouTube her

Mandag er det vores tur til at holde den månedlige madklub aften, vi er 10 personen, som spiser sammen en mandag i hver måned, det er rigtig hyggeligt :-), det er i julemadens tegn, Vensysselske grønlangkål (fordi det er en tradition i Allans familie, han siger, at han er 3/4 Vendenbo), brune kartofler, medisterpølse, hamburgerryg og ris a la mande. Vi skal have pakkespil og rigtig hygge, jeg glæder mig :-)


glædelig 6. december

Kærlig hilsen
Jette

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige planer, du har, og det lyder spændende med H.C. Andersens julemarked i Odense! Håber du tager billeder :-) Kh og rigtig god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - Jeg tager i hvert fald mit kamera med og hvis jeg kender mig selv ret, så, så kommer der ét eller andet i kassen :-) Kh

      Slet
  2. Hold da op, hvor skal du mange hyggelige ting. Rigtig god fornøjelse Jette. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det bliver nogle hårde dage, men også dejlige håber jeg :-) Kh

      Slet
  3. Hej jette.
    God tur til dig og Allan.
    Pas nu lidt på dig selv og spar dig selv for stress.

    Knus Bente.

    SvarSlet
  4. Tak Bente :-) jeg skal nok passe på mig selv :-) kh

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette