mandag den 16. december 2013

Hæklet tampon etui


Tid til lidt nyttig, har der også været .........eller nej, det er nu et stykke tid siden, at jeg hæklede dem.
En lille ekstra gave, du måske kan nå at lave inden jul :-) så brug du bare idéen, jeg har ikke lavet en opskrift, men for dig der er vandt til at hækle, er det ingen sag at lave én (jeg har lavet forstykket 3 masker bredere end bagstykket).

Jeg fandt en opskrift på hæklede etuier til Always ultra, på den skønne blog DIY se her hvordan
Når jeg ser noget som en god idé, så begynder jeg at hækle derudaf, kan slet ikke lade være, så jeg har en hel stak af disse etuier i forskellige farver. jeg har delt ud dem og de gør som regel lykke. En træls periode, kan såmænd blive lidt positiv, når bind eller tampon ligger i et pænt etui.
Min datter spurgte om jeg ikke kunne lave nogen til tamponer, så jeg prøvede mig frem, synes da også de blev helt fine, der kan være 2 - 3 styk i den 





 Ved ikke hvorfor den pink ser lidt skæv ud.... det er den altså ikke :-)



Glædelig 16. december


4 kommentarer:

  1. Det er nogle skønne etuier, du har hæklet - så smukt med de glade farver og fine knapper :-) Kh

    SvarSlet
  2. Tak :-) ja tiden skal jo gå med noget og jeg kan jo slet ikke lade være :-) Kh

    SvarSlet
  3. God idé og flotte farver ;O) Kh Helle

    SvarSlet
  4. Tak Helle.... måske du kan bruge idéen til pigerne i din familie :-) Kh

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette