fredag den 13. december 2013

Julen er hjerternes fest


Inde i Tivoli, står det fineste træ, fyldt med lysende røde hjerter.
Julen er hjerternes fest :-)




Igen et lille udpluk af de seneste kalendergaver :-) skønne ting - tak for det Hanne :-)


Jeg holder lige blog fri et par dage, mit største barnebarn Mathilde på 8 år kommer på weekend, så skal vi jule hygge, klippe og klistre. Hun har også lovet at hjælpe mig med at pynte til jul :-) .......  vi skal ind til byen lørdag formiddag, vi skal i Søstrene Grethe (som hun kalder butikken - søstrene Grene) den butik har de ikke i den by hun bor i, og det er jo enhver lille piges drøm, at komme derind :-)

Det er fredag den 13. december -
og det St. Lucia dag

God weekend :-)


4 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt med hjerterne i træet! Tillykke med de dejlige gaver, Jette, og ha' nu en skøn weekend sammen med Mathilde :-) KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame :-) ja træet er rigtig skønt. Mathilde og jeg har haft en rigtig hyggelig weekend :-) Kh

      Slet
  2. Rigtig god fornøjelse Jette. Det bliver så hyggeligt for jer. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Helle :-) ja det var rigtig hyggeligt, dejlig at have den enkeltvis også :-) Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette