lørdag den 21. december 2013

Jul i Nyhavn


Lidt flere billeder fra vores københavner tur først i december.

 Jeg kikkede en ekstra gang, da jeg fik øje på  nisserne på kanten, det så ud som om de ville springe i vandet, men de sad med hver deres pose med pebernødder, de guffede i sig mens de nød udsigten :-)




Et nisse orkester spillede op til dans :-)


Jeg har altid været fascineret af det smukke Nyhavn og jeg skal da også helst et smut forbi, ellers har jeg ikke været i København.
Det er så smukt på alle årstider.


Glædelig 21. december

Og tillykke til min barnebarn Sebastian som bliver 6 år i dag.


4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, Jette - ja, der er nemlig så smukt i Nyhavn på alle årstider. Tillykke med Sebastian og de 6 år i dag! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak madame :-) Ja det må være skønt at bo tæt på Nyhavn :-). Du kan tro Sebastian blev fejret af hele familien i går og han fik alt det han ønskede sig :-) Kh

      Slet
  2. Vidunderligt billede med de to julemænd der holder pause på kanten i Nyhavn:)
    Rigtig glædelig jul fra Midtjylland!

    SvarSlet
  3. Tak Dorthe :-) Ja det er et godt billede, synes jeg også selv :-)
    Rigtig glædelig jul også fra Midtjylland her:-)

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette