torsdag den 19. december 2013

Julegaven til mig selv


Jeg er simpelthen nød til, at vise jer hvad jeg har købt i dag. - jeg har i mange år ønsket mig en øreklap stol, ja jeg tror siden jeg var ganske ung, men har desværre aldrig fået én ..... før nu :-) :-). ---- Yes, jeg er så glad  i dag og jeg sidder fantastisk godt i den :-) Nu kan man få den i en flot rød-orange farve, alene det gjorde en stor del af udslaget for, at jeg købte den og så fordi mine sofaer ikke har det godt længere, den ene er brast sammen én gang og jeg frygter det sker igen :-(
Jeg skal også have en ny sofa, men det bliver ikke før til næste år, skal lige spare sammen, men jeg har bestemt mig for hvilken en det skal være :-) Stol og fod skammel er fra Ikea.

     
                                                      
                 

Nej hvor jeg glæder mig til, at sidde i den hver aften med benene op på fod skamlen :-)  



Glædelig 19. december

Og hjertelig tillykke til min yngste lillebror med fødselsdagen


9 kommentarer:

  1. Tillykke med den flotte øreklapstol! Man kan ligefrem se, at den er dejlig at sidde i. Jeg elsker den gammeldags type, og vi har en, der minder lidt om den her hos os. Glædelig 19. december og tillykke med din bror :-) Kh

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Madame. Man sidder fantastisk i den, nu bliver jeg endnu sværere at trække hjemmefra (end jeg er i forvejen), jeg er hjemme menneske med stort H :-). Kh

    SvarSlet
  3. Super flot Jette, den bliver du da glad for. Har kun set den i en grå udgave, men din er virkelig flot. Synes også man sidder godt i deres sofaer. Desværre havde vi ikke plads til den hvide sofa fra Ikea, men når hjørnesofaen engang skal skiftes, så vil jeg have sådan én igen. Kh Helle

    SvarSlet
  4. Ja, den bliver jeg glad, er det allerede. - Den hvide sofa, skriver du.... jeg tror det er den jeg gerne vil have, men bare i natur farvet, er helt vild med den hvide, men den er jo meget sart, med alle de børnebørn jeg har går det hvis ikke :-) Kh

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn den stol !! - vi leder med lys og lygte efter sådan en, må man vide hvor du har fundet den?
    Ønsker dig herlige stunder i den gode stol :)

    SvarSlet
  6. Ja den er både skøn og smuk, Dorthe den er købt i IKEA i Ålborg :-) Kh

    SvarSlet
  7. Har haft et godt øje til den stol længe! Der er nemlig ikke ret mange lænestole med høj ryg i handlen - med mindre man er til Stressless og den slags ...det er jeg så ikke...
    Tillykke!
    Hilsen Henrik Havehjerne

    SvarSlet
  8. Tak Henrik havehjerne :-) Du går ikke fejl i byen, hvis du køber den, den er skøn :-) Kh

    SvarSlet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette