mandag den 2. december 2013

Kalendergaver - adventspakker og københavner tur


Ja, så kom december springende ind i kalenderen :-). I vores familie starter vi som sagt med en fødselsdag (min datter, som i år bliver 32 år). Godsejeren og jeg kørte til København i fredags, og vi indlogerede os hos min datter og svigersøn, så vi kunne fejre hende i går den 1. december, med morgensang, varm chokolade, ny bagte boller (som hun selv havde bage dagen før) og selvfølgelig gaver, - det var rigtig hyggeligt :-).

Jeg har i et andet indlæg omtalt min pakkekalender som jeg havde fået af min søde veninde :-), jeg vil nu vise jer hvad jeg har fået de første to dage (hun har sagt det er i orden, hun kikker selv med på bloggen hver dag).


Godsejeren kom med en sæk gaver i fredags, i sækken lå 4 adventsgaver, den første får i også lige et billede af :-)


Lørdag var vi en tur i tivoli, det er nok ti år siden, jeg sidst har været der inde i december måned, så den tur stod højt på min ønskeseddel - og hold nu op hvor er det flot derinde og der var propfyldt med mennesker overalt :-). På Strøget var det lige så mange, det var hverken til at komme frem eller tilbage.
I søndags inden vi forlod København, gik vi en tur på Volden, vi var også omkring Nyhavn (jeg elsker Nyhavn, uanset årstid).

Jeg fik taget en masse stemnings billeder, jeg vil vise lidt hver dag her i december :-).


Indgangs porten, set inde fra Tivoli

Tivoligarden

Hotel D´Angleterre, så flot en udsmykning på facaden.


Kærlig hilsen

Jette

4 kommentarer:

  1. Wauu fine pakkegaver fra starten, hvor er du heldig ;O) Dejligt med en tur til København i december. Vi var jo også af sted sidste år, men gad virkelig godt tage en tur igen i år. Det bliver det nok ikke til, men så vil jeg følge med via dine billeder. Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er fine gaver fra starten af, glæder mig til den næste pakke :-). Jeg kan godt forstå, at du gerne vil i Tivoli igen, der er så smukt. Du er velkommen til at følge med her, jeg har hvis billeder nok til hele december ;-) Kh

      Slet
  2. Sikke nogle skønne billeder, Jette, og dejligt at høre, at I har haft en god weekend i København. Så fine gaver du har fået! Jeg har aldrig set Tivoli i december, men det får jeg virkelig lyst til nu. KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame :-) Hvis du aldrig har set Tivoli i december, så er du gået glip at noget, det er en fryd for øjet. Det er meget smukkere end jeg kan vise på billederne :-) ja, måske du skulle overveje en tur derind :-) Kh

      Slet

Skriv meget gerne et par ord, det gør mig rigtig glad og varm om hjertet, når du vil bruge din tid på en lille kommentar :-)


Kærlig hilsen
Jette